loading...

تورهای مسافرتی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس و نوروز

بازدید : 539
چهارشنبه 5 خرداد 1400 زمان : 15:27

شهر باتومی یکی از شهرهای توریستی و مهم گرجستان است که به‎ عنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم این کشور شناخته می‎ شود. در سال های اخیر مسافران ایرانی زیادی هم سالانه این مقصد خارجی را برای سفر خود انتخاب می ‎کنند.

شاید این سوال خیلی از شما این باشد که چرا مردم از تور باتومی گرجستان این قدر استقبال می ‎کنند؟ خوب در جواب باید بگوییم که عدم نیاز این تور به ویزا از اصلی ترین موضوع محبوبیت این مقصد است.

درواقع سفر به گرجستان و باتومی از راحت ‎ترین گزینه‎ های سفر خارجی برای ما مسافران ایرانی بشمار می رود، چرا که لازم نیست برای این سفر ویزا بگیرند و همین که اراده کنید و تصمیم سفر بگیرید بدون هیچگونه معطلی امکان رزرو یا خرید تور باتومی را خواهید داشت.

تور باتومی

تور باتومی، یک سفر همه چیز تمام برای شما محسوب می ‌شود و تصور کنید که معماری یک شهر شبیه تفلیس باشد و دقیقا همان جشن‌ ها و شب ‌نشینی‌ های هیجان انگیز به راه باشد و هوای خنک و مطبوع باتومی هم شما را همراهی کند، در این سفر کلی لذت را تجربه میکنید.

علاوه‎ بر این، در یک شهر ساحلی فوق ‌العاده با چشم‌ اندازها مبهوت کننده و سواحل زیبای صخره‌ای همگی جذابیت آن را دوچندان می کند! همه‌ این موارد مژده یک سفر رویایی را به سفر دوستان میدهد. ضمنا تور باتومی مستقیم از بسیاری از شهرهای ایران برنامه‎ ریزی می ‎شود و شما به آسانی می ‎توانید آنها را براحتی رزرو کنید.

نقشه گردشگری باتومی

نقشه گردشگری باتومی

معرفی انواع تورهای باتومی

تورهای باتومی هم بصورت زمینی و هم بصورت هوایی امکان پذیر است که به دلیل محدودیت های سفر که این روزها گریبان گیر کل جهان شده است فعلا تورهای زمینی برگزار نمی شود. تورهای مسافرتی باتومی در قالب تور تفلیس باتومی، تور باتومی پاییز 99، تور ترکیبی ترابزون باتومی و... از سمت آژانس های هواپیمایی به مسافران ارائه می شود.

ضمنا مطمئن ترین و مناسب ترین روش سفر، تور باتومی با هواپیما می باشد که شما با خرید یا رزرو تور باتومی، بخش زیادی از دغدغه هایتان را حذف خواهید کرد.

ارائه دهنده تور باتومی از تهران به مقصد شهر باتومی می تواند برای شما امکاناتی همچون گشت شهری (در شهر باتومی)، ترانسفر فرودگاهی (حمل و نقل از یا به فرودگاه باتومی)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر به باتومی در تمام مدت تور)، راهنمای فارسی زبان (آشنا به جاذبه های باتومی و قوانین) و معرفی بهترین مراکز خرید باتومی با تخفیف های باور نکردنی را فراهم می کند.

بدین شکل با خیال راحت از جاذبه های دیدنی باتومی لذت می برید و با خاطره ای به یادماندنی از سفر با تور باتومی برمیگردید.

معرفی انواع تورهای باتومی

تور باتومی زمینی

خوب یکی از راه های سفر به باتومی، تور زمینی گرجستان باتومی است که طرفداران مخصوص به خودش را دارد و اینکه اگر به دنبال تور زمینی ارزان باتومی هستید؟ دیگر نگران نباشید! زیرا ما در آژانس نامی گشت تور باتومی زمینی از تهران و از تبریز را برگزار می کنیم.

شما ارزانترین تور زمینی باتومی گرجستان، تور ترابزون باتومی زمینی و همچنین تور تفلیس باتومی زمینی را به شما علاقه مندان در طیف متنوعی به شما علاقه مندان ارائه میکنیم. شما با صرف کمترین هزینه میتوانید تور مستقیم باتومی و یا تور باتومی لست سکند و حتی تور تفلیس باتومی زمینی را با خیال راحت تهیه نمایید!
ما در نامی گشت برای تور زمینی باتومی خدمات وی آی پی (VIP) را در نظر گرفته ایم که در واقع یکی از آفرهای تور ارمنستان زمینی می باشد که توسط مجری تور گرجستان به شما ارائه می کنیم.

این خدمات شامل اتوبوس 25 نفره VIP، اقامت در هتل همراه با صبحانه، سیم کارت، ترانسفر رفت و برگشت ترمینالی، بیمه مسافرتی، لیدر فارسی زبان و محلی می ‌باشد. ضمنا برخی از آژانس های مسافرتی که مجری مستقیم تور گرجستان باشند می توانند برای شرکت در فستیوال ها و برنامه های خاص فرهنگی این مقصد نیز اقدام کنند.

تور باتومی زمینی

تور باتومی هوایی

بهترین و سریعترین راه دسترسی به باتومی گرجستان از طریق پرواز می باشد که شرکت های هواپیمایی متنوعی از ایران به شهر باتومی پرواز مستقیم دارند.

شما می توانید با متنوع ترین ایرلاین ها (داخلی - خارجی) سفری راحت و بدون دغذغه به باتومی را تجربه کنید و ما در آژانس نامی گشت با ارائه تور های هوایی باتومی ارزان قیمت، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید.

در ضمن شما امکان رزرو تور هوایی باتومی از تهران و تور هوایی باتومی از تبریز و تور هوایی ترابزون باتومی را دارید و شما در بالای همین صفحه متنوع ترین تورهای هوایی باتومی را می توانید مشاهده نمایید.

تور باتومی هوایی

پرواز های باتومی با چه ایرلاین ها یا هواپیمایی ها انجام می شود؟

بلیط پرواز باتومی در بیشتر روزهای هفته برای فروش وجود دارد و شرکت های هواپیمایی متنوعی که به باتومی گرجستان پرواز دارند، در ضمن برنامه پروازهای تهران به باتومی با ایرلاین هایی همچون: اتحاد ایرویز، فلای دبی، هواپیمای ارکیا، چک ایرلاینز، لوفتانزا، قطر ایرویز، ترکیش ایرلاینز و … بگزار می شود .

که اینها جزو ایرلاین های خارجی محسوب می شود و شما با ایرلاین های داخلی کشور مثل ماهان، ایران ایر، قشم ایر و... پرواز مستقیم از تهران به تفلیس و باتومی دارند. مدت زمان پرواز تهران باتومی معمولا 1 ساعت و نیم است ولی این مدت زمان با توجه به توقف و شرایط هوایی ممکن است متغییر باشد.

پرواز های باتومی

قیمت پرواز باتومی

قیمت بلیط تهران باتومی همانند دیگر مسیرها، هزینه هایی را در برخواهد داشت که این هزینه بسته به نوع ایرلاین و شرکت هواپیمایی، ساعت حرکت و کلاس پروازی متغیر محاسبه میشود. به علت نوسانات بالا و ثابت نبودن قیمت بلیط هواپیما باتومی نمی توانیم قیمت دقیق و واحدی را عنوان نمود.

بنابراین چنانچه ترجیح دادید از قیمت و هزینه سفر به باتومی اطلاع پیدا کنید، می توانید به صفحه اصلی مراجعه کرده و با جستجو و وارد کردن مشخصات و اطلاعات لازم، قیمت ها را مشاهده نمایید.

سفر به باتومی با همه زیبایی‌ های چشمنوازش زمانی جذاب ‌تر خواهد شد که قیمت پرواز، هتل و یا تور باتومی در مقایسه با سفرهای خارجی دیگر و حتی در بعضی مواقع از تورهای داخلی پایین ‌تر ارائه شود و شما گردشگران ایرانی بتوانید با کمترین بودجه تجربه یک سفر خارجی ارزان و البته به یادماندنی را داشته باشید.

ارزان بودن قیمت هتل باتومی، بلیط هواپیما باتومی و حتی تور باتومی دلایل مختلفی دارد، از جمله فاصله کم باتومی گرجستان از ایران و عرضه تعداد زیادی هتل، پرواز و تور باتومی در بازار آژانس ‌های هواپیمایی که باعث ایجاد رقابت و کاهش قیمت آن می شود.

در کل نرخ قیمت بلیط هواپیما از تهران به باتومی یا پرواز مستقیم باتومی بستگی به موارد مختلفی و اساسی همچون: تاریخ سفر، شهر مورد نظر، نوع ایرلاین و کلاس پروازی که انتخاب می کنید کاملا متفاوت است؛ پیشنهاد می کنیم برای مشاهده قیمت های دقیق تر وارد قسمت خرید اینترنتی بلیط در صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید و با وارد کردن اطلاعات مربوطه نرخ قیمت های این مقصد برای شما کاملا قابل مشاهده خواهد بود.

قیمت پرواز باتومی

قیمت تور باتومی، نحوه تعیین قیمت تور باتومی به چه شکل است؟

قیمت تور باتومی براساس قیمت بلیط هواپیما پرواز ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان) و یا پرواز خارجی (ترکیش ایرلاین، قطر ایرویز و امارات) به مقصد شهر باتومی و قیمت هتل رزرو شده در آن متفاوت و متغییر می باشد.

شما علاوه بر این 2 فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور مسافرتی شما دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به باتومی سفر می کنید نیز می توانند قیمت ها را دستخوش تغییراتی چشمگیر کند و همچنین توجه داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت نمی تواند دلیل بر بهتر بودن تور مورد نظرتان باشد.

چرا که بعضی آژانس ها با ارائه تور ارزان و بی کیفیت تنها باعث به هدر رفت سرمایه و زمان شما گردشگران عزیز میشوند. البته قیمت تور ترکیبی تفلیس باتومی و قیمت تور باتومی زمینی و قیمت تور باتومی هوایی با یکدیگر کاملا متفاوت هستند که مسافران عزیز بنا به سلیقه و بودجه ای که در نظر گرفته اند می توانند هر کدامیک از اینها را انتخاب کنند و راهی این کشور جذاب و محبوب شوند.

قیمت تور باتومی

تور باتومی لحظه آخری

شاید در ایام شلوغ و پیک سفر در ایران شما عبارت تورهای لحظه آخری را زیاد بشنوید! اما لازم به ذکر است که گول این تبلیغات را زیاد نخورید، چرا که به ندرت در طول سال این تورها به شما ارائه می شوند.

تور باتومی گرجستان لحظه آخری به این صورت است که در روزهای آخر گاها چند صندلی در پرواز یا چند اتاقی در هتل خالی باقی مانده است و این موضوع باعث میشود که آژانس ‌های مسافرتی برای متحمل نشدن ضرر، این ظرفیت‌ های موجود را با قیمت کمتری به شما بفروشند؛ هر چه هم به زمان پرواز نزدیک‌ تر شوند و ظرفیت خالی وجود داشته باشد قیمت آن تا حدودی پایین می آورند تا تمام آنها را به فروش برسانند.
می‌ توان گفت اکثر علاقه مندان به سفر، این موضوع را می دانند و تلاششان این است که از تور لحظه اخری باتومی از تهران برای کاهش هزینه هایشان استفاده کنند.

البته توجه داشته باشید هر آژانس مسافرتی که ادعای فروش تور لحظه آخری تفلیس باتومی را داشت، دال بر حقیقی بودن آن نیست! در بعضی مواقع آژانس ‌ها تور‌های ارزان و بی کیفیت خود را در قالب تور دقیقه 90 باتومی به مسافران بی تجربه می ‌فروشند و این شما هستید که باید هوشمندانه تصمیم گیری کنید.

تور باتومی لحظه آخری

تور ارزان باتومی

جستجو و پیدا کردن تور ارزان باتومی گرجستان کار چندان سختی نیست و در واقع باید بدانید که کلا تور های ارزان باتومی در مجموع تورهای خارجی ارزان تر و مقرون به صرفه به مسافران ارائه می شوند؛ چرا می گوییم ارزان تر؟ خوب برای مثال تور باتومی گرجستان با هتل 4 ستاره، ارزان ‌تر از تور استانبول با هتل 4 ستاره برای شما تمام خواهد شد .

موضوع بعدی اینکه به ‎دلیل اینکه این مقصد نسبت به کشورهای دیگر اطراف ایران مورد توجه مسافران در تمام ایام سال قرار نگرفته باعث شده که آفرهای زیادی از سمت ایرلاین ها و هتل های گرجستان در قالب تور باتومی ارزان قیمت پیشنهاد شود؛ همین موضوع باعث شده که ارزانترین تور باتومی، تور ارزان زمینی باتومی را بتوانید براحتی رزرو یا خریداری کنید.

بهترین هتل های باتومی

باتومی شهر توریستی و گردشگری گرجستان، هر ساله مقصد سفر بسیاری از مسافران ایرانی می باشد. باتومی از شهرهایی است که به دلیل قرارگیری در کنار ساحل و همچنین رشته کوه ها، توانسته محبوب گردشگران و توریست های خارجی علاقه مند به طبیعت شود.

شهری که به بهشت گرجستان معروف شده و داشتن آب و هوای عالی، سواحل زیبا و مناطق سرسبز و بکر، ارزش بهترین هتل های باتومی را یک پله از دیگر شهرها بالا برده است. در ادامه قصد داریم بهترین هتل های باتومی از نظر مسافران را به شما معرفی کنیم، همراه ما باشید.

هتل های لوکس و 5 ستاره باتومی

  • هتل شرایتون باتومی | Sheraton Batumi Hotel
  • هتل هیلتون باتومی | Hilton Batumi
  • هتل رادیسون بلو باتومی | Radisson Blu Hotel Batumi
  • دیوان سوئیت باتومی | Divan Suites Batumi
  • هتل مارینا کولوسئوم | Colosseum Marina Hotel
  • هتل لئوگرند باتومی | Leogrand Hotel & Casino Batumi
  • هتل ایفوریا باتومی | Euphoria Batumi Hotel
  • هتل اینتوریست باتومی | Hotel Intourist Palace

هتل های لوکس و 5 ستاره باتومی

بهترین هتل های 4 ستاره باتومی

  • هتل ورلد پلیس باتومی | Batumi World Palace
  • هتل پیازا فور کالرز | Piazza Four Colours
  • ادمیرال هتل باتومی | The Admiral Hotel
  • هتل پیازا بوتیک | Piazza Boutique Hotel
  • هتل قصر طلایی باتومی | Golden Palace Batumi Hotel & Casino
  • لگسی هتل | Legacy Hotel
  • هتل کرنر این | Hotel Corner Inn

هتل های ارزان و اقتصادی در باتومی

  • هتل میریوسی | Hotel Mireosi
  • هتل مگزاربی باتومی | Batumi Mgzavrebi Hotel
  • هتل اوراسیا | Hotel Eurasia
  • هتل رویال ونیزیا | Royal Venezia Hotel
  • هتل ساناریپو | Hotel Sanapiro
  • هتل پیازا این | Piazza Inn
  • هتل آدجارا | Adjara Hotel

قیمت هتل در باتومی

در شهر جذاب باتومی، انواع مختلفی از اقامتگاه ها با هزینه های مختلف وجود دارد. هزینه های زیر را برای یک شب هستند.

  • هتل های 3 ستاره: حدود 50 لاری گرجستان (375,000 تومان) تا 100 لاری گرجستان (751,000 تومان)
  • هتل های 4 ستاره: حدود 70 لاری گرجستان (526,000 تومان) تا 200 لاری گرجستان (1,503,000 تومان)
  • هتل های 5 ستاره: بین 100 لاری گرجستان (751,000 تومان) تا 250 لاری گرجستان (1,879,000 تومان)
  • هاستل ها: از شبی 13 لاری گرجستان (97,000 تومان) تا 50 لاری گرجستان (375,000 تومان) .
  • آپارتمان: از شبی 10 لاری گرجستان (75,000 تومان) تا 1,000 لاری گرجستان (7,518,000 تومان)

راهنمای رزرو تور باتومی

شما علاقه مندان به تور باتومی می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایید. برای خرید تور تفلیس باتومی شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند .

در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی باتومی گرجستان هدایت می شوید.

آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای گرجستان فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی این مقصد جذاب را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید.

تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت و در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

منبع : تور باتومی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور تابستان
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه