loading...

تورهای مسافرتی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس و نوروز

بازدید : 835
شنبه 12 تير 1400 زمان : 15:30

هتل لند آو لجندز تم پارک که جدیدترین هتل رکسوس در ترکیه می باشد، درست در منطقه بلک آنتالیا و در فاصله 27 کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است. تور آنتالیا هتل لند او لجندز یکی از بهترین انتخاب های شما برای اقامتی رویایی است. همچنین این مجموعه به دو قسمت تم پارک و هتل که به Kingdom مشهور است، تقسیم بندی می شود که هر دوی این مجموعه ها مکمل یکدیگر هستند.

همچنین طراحی اتاق ها ‏و سوییت های این هتل برگرفته از داستان های فانتزی و افسانه ای بسیار جذابی می باشد و علاوه بر امکانات معمول هتل های دیگر همچون سیستم ‏تهویه کننده هوا و دیوارهایی با عایق صدا، دارای تلویزیون ‏LED‏ با دو صفحه نمایش و ایکس باکس نیز می باشند.

حمام ‏اختصاصی هر اتاق دارای دوش و وان می باشد و مجهز به لوازم بهداشتی رایگان، دمپایی و سشوار نیز هستند؛ در مورد اتاق ها باید این مورد را اضافه کنیم که این هتل برای خانواده هایی که فرزند پسر دارند، اتاق هایی به رنگ آبی و شخصیت های پسرانه و برای خانواده هایی که فرزند دختر دارند، اتاق هایی به رنگ صورتی و شخصیت های دخترانه طراحی و تعبیه کرده است.

تور آنتالیا هتل لند آو لنجدز

از انواع اتاق های هتل لند او لجندز بلک آنتالیا می توان به اتاق لوکس - اتاق دو نفره دوبلکس - اتاق خانوادگی - ویلا با استخر خصوصی اشاره نمود. همچنین نوعی اتاق های کانکشن هم وجود دارد .

که یک اتاق مخصوص والدین و اتاقی دیگر مخصوص فرزندان می باشد. اتاق فرزندان مجهز به ایکس باکس و همچنین پروژکتور می باشد که می توانند با بازی های رایانه ایی سرگرم شوند و کلی لذت ببرند و اتاق ها نیز علاوه بر امکانات رایج، Sofa Bed نیز دارند و اما بخش های مختلف هتل لند آو لجندز :

  • هتل لند آو لجندز یا بخش کینگدام (The Land of Legends Kingdom Hotel)
  • تم پارک لند آو لجندز (The Land of Legends Theme Park)
  • مرکز خرید (Shopping Avenue)
  • رستوران ها و بارها
  • سایر امکانات شامل (Fast Track)، Beachbox، Cabana

قیمت اتاق های هتل دلفین امپریال آنتالیا

قیمت تور آنتالیا هتل لند اف لجندز

قیمت تور آنتالیا هتل لند او لجندز موضوع مورد بحث ماست که در ادامه به آن می پردازیم و اما نرخ تور مسافرتی آنتالیا با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین انتخابی شما و خدمات و امکاناتی که درخواست میدهید، متفاوت خواهد بود و مجموعه مسافرتی نامی گشت با ارائه تور لحظه آخری آنتالیا یا آفر تور آنتالیا، شرایطی ایده آل و مناسبی برای مسافران فراهم میکند تا با کمترین هزینه، بتوانید بیشترین لذت را در سفرتان تجربه کنید .

ما در صفحه تور آنتالیا نامی گشت لیستی از انواع مختلف تورها با قیمت های متفاوت و مناسب در اختیار شما علاقه مندان قرار داده ایم تا با توجه به بودجه و زمان خود، بتوانید بهترین پکیج تور آنتالیا را انتخاب نمایید و در ادامه قیمت تور آنتالیا با توجه به نوع ایرلاین، نوع هتل و باقی امکانات موجود در پکیج، کاملا متغییر محاسبه می شود .

عوامل دیگری همچون تعداد روزهای اقامت و فصلی که برای سفر انتخاب می کنید تاثیرات چشمگیری در نرخ تور آنتالیا هتل لند او لجندز شما دارد و شما می توانید با بررسی پکیج های تور ارزان قیمت، سفری عالی و به یادماندنی را داشته باشید.

قیمت تور آنتالیا هتل لند او لنجدز

قیمت اتاق های هتل لند اف لجندز آنتالیا


هتل لجندز آنتالیا در گروه هتل‌ های گران ‌قیمت این شهر به‌ حساب می ‌آید و اگر مسافر تور آنتالیا هتل لند او لجندز هستید مهم است که از قیمت اتاق های این مجموعه اقامتی عالی اطلاع داشته باشید تا با دیدی باز و برآورد مالی درستی تصمیم به انتخاب بگیرید.

اما لازم به ذکر است که هزینه رزرو اتاق در این هتل با توجه به نوع اتاق انتخابی شما کاملا متفاوت است و در ادامه قیمت اتاق های گفته شده حدودی است و نرخ آنها روزانه براساس نوسانات ارزی در حال تغییرات می باشد.

در آخر هزینه اقامت در این هتل بستگی به تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما دارد که برای آگاهی از قیمت دقیق این اتاق ها می توانید وارد قسمت خرید اینترنتی صفحه اصلی سایت نامی گشت شوید.

  • برای رزرو اتاق Deluxe with double bed باید بودجه دست ‌کم 667 دلاری برای هرشب کنار بگذارید.
  • با پرداخت 630 دلار به بالا امکان اقامت در سوئیت Junior را خواهید داشت.
  • سوئیت Terrace را می ‌توان بزرگ ‌ترین واحد اقامتی هتل لجندز آنتالیا دانست که قیمت رزرو سوئیت Terrace از شبی 1183 دلار شروع می ‌شود.

قیمت اتاق های هتل لند آو لنجدز آنتالیا

امکانات و خدمات هتل لند اف لجندز آنتالیا

در هتل ریکسوس لند او لجندز بلک آنتالیا اتاق ها و سوئیت های دارای سبک دکوراسیون فانتزی هستند و در هر اتاق تلویزیون صفحه تخت، پلی استیشن، سرویس بهداشتی، دوش، دمپایی، سشوار و وسایل بهداشتی رایگان برای رفاه حال میهمانان هتل موجود است.

در هتل ریکسوس لند او لجندز بلک آنتالیا انواع غذاهای ایتالیایی، امریکای شمالی، اروپایی و برزیلی توسط سرآشپزان حرفه ای برای میهمانان سرو می شود .

اینکه با انواع نوشیدنی ها مثل "Smoothie" و ویتامین در این هتل از شما میهمانان پذیرایی میشود.

همچنین اسپای هتل ریکسوس لند او لجندز بلک آنتالیا انواع خدمات ماساژ و حمام ترکی، خدمات درمانی و تجهیزات ورزشی را ارائه می کند.

  • پارک آبی هتل محلی هیجان انگیز برای تجربیات جدید است و حدود 55 سرسره آبی دارد و از دیگر خدمات بی نظیری که هتل ریکسوس لند او لجندز بلک آنتالیا به صورت خاص به میهمانان خود ارائه می دهد به موارد زیر اشاره می کنیم.
  • استخر سرپوشیده بزرگ و لوکس هتل
  • مجموعه آبگرم درمانی، ماساژ ، حمام ترکی
  • پارک آبی با بیش از 50 نوع بازی های آبی برای تخلیه آدرنالین ، رودخانه دیوانه ، استخر موج
  • مرکز خرید بزرگ و مجهز
  • سینما 5D

امکانات و خدمات هتللند اف لنجدزآنتالیا

نکته: قابل توجه گردشگرانی که با خانواده شان راهی این هتل می شوند این است که هتل لند آو لجندز دارای امکانات بسیار ویژه ای برای کودکان هست. اتاق های هتل لند آو لجندز آنتالیا علاوه بر امکانات متنوع و هیجان انگیزی که در اکثر هتل ها وجود دارد، مجهز به دو صفح نمایشگر، کنسول بازی پلی استیشن 4 ، عینک سه بعدی و WIFI پر سرعت نیز می باشد.

علاوه بر انواع استخر برای تمام رده های سنی مجموعه لند آو لجند دارای پارک ببر و استخر پنگوئن، تایفون کاستر (نوعی ترن هوایی) سینما پنج بعدی، چند فود کورت و رستوران، یک مرکز خرید و تفریحات منحصر به فردی است که تور آنتالیا را برای شما خاطره انگیز و سراسر شادی می کند.

امکانات و خدمات هتللند اف لنجدزآنتالیا

آفر تور آنتالیا هتل لند او لنجدز

آفر ویژه تور آنتالیا یا تورهای لحظه آخری آنتالیا گزینه های ارزانی هستند که بیشتر مسافران در تمام ایام سال به دنبالش هستند، اما این تورها دقیقا چگونه اند و چه زمان هایی بیشتر ارائه می شوند؟ باید بگوییم که خوب آفرهای تور تخصصی آنتالیا در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه و استثنایی از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف آنتالیا شوند .

در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورها دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورت است که شما تور آنتالیا هتل دلفین امپریال لارا را درست در فصل های لو سیزن و کم گردشگر آنتالیا بیشتر برگزار و توسط آژانس ها به شما پیشنهاد می شوند.

همچنین شما با عضویت در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام نامی گشت می توانید از آخرین اخبار آفر تور آنتالیا هتل لند او لجندز و سایر مقاصد و هتل ها مطلع شوید. ضمنا برای خرید تور آنتالیا، امکان رزرو آنلاین برای شما فراهم شده است و تنها با چند کلیک می توانید تور آنتالیا را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری کنید.

آفر تور آنتالیا هتل لند آو لنجدز

تور آنتالیا هتل لند او لنجدز از تهران و شهرستان ها

در ابتدا مهم است بدانید که مبدا اکثر تورهای آنتالیا بصورت پیش فرض، از تهران می ‌باشد و امکان تغییر مبدا به شهرهای دیگر کشورمان در صورت درخواست مسافران امکان پذیر است؛ بنابراین شما تور آنتالیا هتل لند او لجندز از تهران و شهرستان ها را می توانید از وبسایت نامی گشت تهیه کنید و ضمنا امکان تغییر زمان تورهای آنتالیا به زمان دلخواه شما نیز امکان پذیر است.

در ادامه برای اینکه برای خرید تور هوایی آنتالیا هتل لند او لجندز پرواز ایرانی انتخاب کنید یا خارجی بسیار اهمیت دارد که می بایستی نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشید.

داستان به این صورت است که شما اگر بخواهید با ایرلاین داخلی به آنتالیا سفر کنید در فرودگاه این شهر فرود نمی آیید، بلکه یا باید به فرودگاه دنیزلی و یا اسپارتا بروید که به این شکل هرچند امکان دارد هزینه تور آنتالیا کمی ارزان تر باشد اما از هر کدام از دو فرودگاه گفته شده در بالا حداقل 3 الی 4 ساعت باید به صورت زمینی طی نمایید تا به هتل مورد نظرتان برسید.

اما اگر پرواز خارجی مثل ترکیش خریداری نمایید هرچند هزینه تور شما کمی بیشتر میشود، اما بدون دردسر و براحتی به هتل محل اقامتتان در آنتالیا میرسید.

منبع : تور آنتالیا هتل لند اف لجندز

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور تابستان
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه