loading...

تورهای مسافرتی نامی گشت

انواع تورهای داخلی و خارجی ، هوایی و زمینی ، ارزان و لحظه آخری ، لوکس و نوروز

بازدید : 97
چهارشنبه 29 بهمن 1399 زمان : 16:06

سریلانکا، کشور کوچکی است که در جنوب هندوستان جای خوش کرده است. تور سریلانکا به دلیل داشتن سواحل بسیار زیبا و طبیعتی بکر و فوق ‌العاده ای که دارد، در میان گردشگران به محبوبیت ویژه ای رسیده است. این سرزمین کهن دارای تنوع نژادی و دینی بسیار گوناگونی می باشد و همین امر باعث شده تا به کشوری چند فرهنگی با تضادهای قابل توجه و جذابی تبدیل شود. اما شاید اولین چیزی که در بدو ورود به سریلانکا توجه شما مسافران را به خود جلب کند، دیدن مردم بسیار پرانرژی و شاد این کشور کوچک است، این مردم به ‌قدری میهمان‌ نواز و مهربان هستند که شما لحظه ای آنها را بدون لبخند نمی بینید. کلمبو پایتخت سریلانکا است و به عنوان بزرگ‌ ترین شهر این کشور نامبرده می شود و وجود دریایی با آب ‌های زلال، معابدی قدیمی با معماری ‌های دیدنی و فوق ‌العاده و باشگاه گلفی منحصر به فرد با قدمتی 130 ساله از جاذبه‌ های گردشگری در تور سریلانکا و شهر کلمبو بشمار می رود. در آخر تور سریلانکا با تمام زیبایی ‌هایش، مجموعه ‌ای کامل و پر از جاذبه های هیجان انگیز است که هر آنچه که شما از سفر انتظار دارید را برآورده می کند.

نقشه گردشگری سریلانکا

نقشه گردشگری سریلانکا

شهرهای معروف و توریستی سریلانکا

هرکدام از شهرهای سریلا‌نکا دارای زیبایی ‌های منحصر به فرد خودشان هستند و اما 3 شهر کلمبو، کندی و بنتوتا با پیشرفت‌ های روز افزون خود و ساخت هتل ‌های شیک و ساخت مکان ‌های تفریحی و جاذبه های شگفت انگیز متنوع بیش از بیش مورد توجه گردشگران تور سری لانکا قرار گرفته ‌اند.

کلمبو | colombo

کلمبو شهری که درست مثل بسیاری از پایتخت ‌های دیگر در جهان شلوغ و پرجمعیت می باشد و سکونت نژادهای مختلفی همچون: چینی‌ ها، مالایی ‌ها، چینی ‌ها، هندی ‌ها و حتی مهاجران پرتغالی و هلندی حال و هوایی خاص و دوست داشتنی به این بندر پر جنب‌ و جوش بخشیده است. بنابراین غیر قابل باور نیست در شهر کلمبو با وجود کلیساها و مساجد بسیاری که در کنار یکدیگر وجود دارد، اما شاید کلمبو با تمام شلوغی و پرجمعیت بودنش، فضایی بسیار آرامش بخش و مثبت خود را بیش از هر چیز دیگری مدیون احترامی است که پیروان مذاهب گوناگون برای یکدیگر قائل هستند.

کلمبو

کندی | kandy

کندی، شهری با طبیعت بی نظیر که مثل بیشتر شهرهای جنوبی شرق آسیا همچون تایلند و ویتنام مملو از معابد بودائی که هر کدام معماری و طراحی خاص و مختص خود را دارند و حال و هوایی عجیب همراه با آرامش را به شهر بخشیده ‌اند. برخورداری از مردمی میهمان ‌نواز و خونگرم در کنار مناظر رویایی و شگفت ‌آور از دلایل مهم و اساسی هستند که توجه گردشگران را به سمت این شهر دیدنی جلب کرده‌ اند. همچنین قرار گرفتن این شهر در مرکز کشور سریلانکا و فاصله 2 ساعته آن با کلمبو پایتخت این کشور دسترسی به کندی را بسیار ساده و راحت کرده است.

کندی - سریلانکا

بنتوتا

بنتوتا از شهرهای ساحلی سریلانکا است که در 60 کیلومتری کلمبو قرار گرفته است. شهر بنتوتا دارای سواحلی با شن ‌های سفید و مناظر رویایی و بکر می ‌باشد. ساحل بنتوتا با امکانات تفریحی بسیار متنوع خود به مقصدی جذاب برای علاقه مندان ورزش‌ های آبی تبدیل شده است. بسیاری از مسافرانی که قصد دارند تعطیلات خود را در ساحلی آرامش بخش و بکر بگذرانند شهر بنتوتا را انتخاب کنند. شهر بنتوتا علاوه بر سواحل بسیار زیبا، دارای مکان‌ های طبیعی و تاریخی جذابی همچون: باغ‌ هایی با درختان منحصر به ‌فرد، معابد بودائی، قلعه‌ های هندی و چندین جزیره منحصر به فرد می‌ باشد. همچنین بزرگ ‌ترین مرکز پرورش لاک ‌پشت سریلانکا نیز در شهر بنتوتا قرار دارد.

بنتوتا - سریلانکا

راهنمای گرفتن ویزای سریلانکا

برای سفر به سریلانکا، لزومی به اخذ ویزا نیست و ویزای شما به صورت فرودگاهی صادر خواهد شد. شما با این ویزا این امکان را دارید که تا 30 روز در سریلانکا اقامت داشته باشید. ضمنا برای درخواست ویزای فرودگاهی سری‌ لانکا باید گذرنامه با بیش از 6 ماه اعتبار را ارائه نمایید و هزینه آن در حدود 40 دلار آمریکا برای شماست و در صورتی که بخواهید بیشتر از 30 روز در سریلانکا اقامت داشته باشید، باید درخواست ویزای خود را به صورت آنلاین به کنسولگری سریلانکا ارائه نمایید.

ویزای سریلانکا چقدر طول می کشد؟

ویزا توریستی شما طی 1 تا 3 روز کاری بعد از ثبت درخواست صادر خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای سریلانکا

  • مدارک لازم برای ویزای توریستی سریلانکا عبارت است از:
  • پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه
  • دو قطعه عکس
  • نامه تمکن مالی
  • انگیزه نامه
  • بلیط رفت و برگشت با تاریخ دقیق
  • مدارک لازم مبنی بر رزرو هتل و محل اقامت
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزای توریستی

اخذ ویزای سریلانکا

نکته: توجه داشته باشید که ویزای توریستی یا فرودگاهی سریلانکا 30 روز اعتبار دارد و خوب است بدانید که این ویزا قابل تمدید نیست و در صورتی که اعتبار به پایان برسد باید خاک این کشور را ترک کنید، لازم به ذکر است زمان مدت اعتبار این نوع ویزا از لحظه ورود به خاک سریلانکا محاسبه می‌ شود، ضمنا توجه داشته باشید اگر بیشتر از مدت زمان مجاز در سریلانکا اقامت داشته باشید بدون هیچ دلیل قانع کننده ای، توسط پلیس فرودگاه جریمه خواهید شد، همچنین برای این که در صف های طولانی معطل نشوید بهتر است فرم ‌های آنلاین ویزای سریلانکا را قبل از ورود به فرودگاه پر کنید.

مدت زمان اعتبار ویزای توریستی سریلانکا

مدت اعتبار ویزا کشور سریلانکا از نوع فرودگاهی توریستی، 30 روز است و این یک ماه قابل تمدید نیست و قبل از اینکه 30 روز به پایان برسد باید خاک این کشور را ترک کنید و زمان مدت اعتبار این ویزا، از لحظه ورود شما محاسبه می ‌گردد.

مدت درخواست ویزای توریستی کشور سریلانکا

ویزا توریستی

حداکثر مدت زمان بررسی مدارک و صدور این ویزا 5 روز کاری است و فرد به مدت 30 روز می تواند در کشور سریلانکا اقامت داشته باشد

ویزا تجاری

حداکثر مدت زمان بررسی مدارک و صدور ویزا 5 روز کاری است و فرد متقاضی به مدت 30 روز می تواند در کشور سریلانکا اقامت داشته باشد

ویزا ترانزیت

حداکثر مدت زمان بررسی مدارک و صدور ویزا 5 روز کاری است و فرد متقاضی می تواند تنها 2 روز در کشور سریلانکا اقامت داشته باشد

قیمت تور سریلانکا چقدر است؟

هزینه ویزای عادی 30 روزه سریلانکا 50 دلار می باشد.

قیمت تور سریلانکا

تور سریلانکا

هزینه ویزای عادی 30 روزه سریلانکا 50 دلار می باشد.پکیج تور سریلانکا شامل ارائه خدمات کامل سفر به کشور زیبای سریلانکا، شهرهای بنتوتا، کلمبو و سایر شهرهای زیبای این کشور می باشد که علاوه بر هتل محل اقامت و پرواز رفت و برگشت سریلانکا، تمامی برنامه های جانبی و بازدید های از جاذبه های تفریحی و طبیعت گردی این کشور در سفر از پیش تعیین می شود و برنامه زمانبندی هر روز سفر به طور کامل قبل از سفر مشخص می باشد. سفر به این مقصد بیشتر در قالب تورهایی از قبیل تور کلمبو سریلانکا، تور بنتوتا سریلانکا، تور اقساطی سریلانکا، تور ترکیبی سریلانکا و... ارائه می شود.

تور هوایی سریلانکا

بهترین و سریعترین راه دسترسی به سریلانکا از طریق پرواز می باشد که از ایران به شهر کلمبو پایتخت سری لانکا، پرواز مستقیم وجود دارد. شما می توانید با متنوع ترین ایرلاین ها (داخلی - خارجی) سفری راحت و بدون دغدغه به کلمبو سریلانکا داشته باشید و ما در آژانس نامی گشت با ارائه تورهای هوایی سریلانکا ارزان قیمت، شرایط را به گونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور هوایی، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید. در نهایت خرید ارزان ترین قیمت تور سریلانکا با پرواز های متنوع، رزرو تور سریلانکا لحظه آخری با صبحانه و بهترین ساعات پرواز و هتل های متنوع از نامی گشت مجری برتر تور سریلانکا بخواهید.

تور هوایی سریلانکا

پروازهای سریلانکا با چه ایرلاین ها یا هواپیمایی ها انجام می شود؟

در ابتدا لازمه بدانید که شما در آژانس نامی گشت امکان آگاهی از ارزانترین قیمت بلیط سریلانکا در تاریخ های مختلف و رزرو و خرید آن را به صورت اینترنتی، حضوری، تلفنی و… به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته را دارید. خوب در حال حاضر پرواز تهران به کلمبو سریلانکا با هواپیمایی ایر عربیا، هواپیمایی امارات، هواپیمایی قطر ایرویز، هواپیمایی کویت ایرویز و هواپیمایی ترکیش و... مشغول فعالیت هستند. همچنین لازم به ذکر است که در نامی گشت شما امکان دسترسی به بیش از 900 پرواز در 70 کشور را دارید تا با توجه به قیمت و شرایط پروازی به سادگی هر چه تمام تر بلیط هواپیما (بلیط چارتر و برنامه ای برای پروازهای خارجی و داخلی) را به صورت آنلاین و ریالی خریداری کنید. ضمنا سیستم رزرواسیون آنلاین نامی گشت قابلیت خرید بلیط سریلانکا و رزرو هتل در کلمبو به همراه خدمات دلخواه سفر را نیز برای شما فراهم آورده است تا بر اساس نیازتان خرید بلیط هواپیما کلمبو را به طور همزمان انجام دهید.

پروازهای سریلانکا

فاصله هوایی سریلانکا تا تهران چقدر است؟

مدت زمان پرواز تهران سریلانکا به این صورت است که با توجه به اینکه از تهران به سمت سریلانکا پرواز مستقیم نداریم، فاصله هوایی از تهران تا هر یک از شهرهای کلمبو، کندی و بنتوتا به توقف پرواز شما بستگی دارد. به طور مثال اگر با پرواز قطر ایرویز و با حدودا 2 ساعت توقف به سمت سریلانکا سفر کنید، حدود 7 ساعت در مسیر هستید.

تور سریلانکا از چه شهرهایی انجام می شود؟

با توجه به شرایط و محدودیت هایی که در کل دنیا و کشور ما ایران حکمفرماست، پروازهای خارجی به شدت کاهش پیدا کرده اند، اما در خصوص پروازهای سریلانکا به این صورت است که مبدا تمامی تورهای آن به صورت پیش فرض تهران است و امکان تغییر مبدا به سایر شهرهای ایران هم وجود دارد. مثلا تور سریلانکا از تبریز، از شیراز، از اصفهان، از رشت، از کرمان و مشهد هم در بعضی از فصول پرگردشگر سال توسط آژانس ها برگزار می شوند.

قیمت تور سریلانکا، نحوه تعیین قیمت تور سریلانکا چگونه است؟

موضوع مهم بعدی هزینه سفر به سریلانکا با تور است که نحوه قیمت گذاری تورهای سریلانکا به عوامل مهمی همچون رزرو هتل های همراه با وعده های غذایی، بلیط هواپیما، نوع خدماتی که ارائه میشود، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، تور لیدر فارسی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و ارائه سیمکارت و... بستگی داشته و نیز تور مسافرتی به مقصد این کشور جذاب می تواند شامل تور کلمبو، تور کندی، تور بنتوتا و تور ترکیبی سریلانکا باشد و همچنین شما می توانید از طریق وب سایت آژانس نامی گشت تور سریلانکا ارزان قیمت را براحتی رزرو کنید و برای رزرو آن هم می توانید با مشخص نمودن تور مسافرتی و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده، تور دلخواهتان را به صورت آنلاین رزرو یا خرید کنید.

قیمت تور سریلانکا

تور ارزان سریلانکا

تورهای ارزان سریلانکا یا آفر تور سریلانکا گزینه هایی هستند که بیشتر مسافران در سال به دنبالش هستند، اما این تورها چگونه اند و چه زمان هایی بیشتر ارائه می شوند؟ خوب تورهای آفری سری لانکا در اصطلاح به تورهایی گفته می شود که شامل تخفیف های ویژه ای از سمت ایرلاین های داخلی - خارجی یا هتل های مختلف در شهر کلمبو شوند و در ضمن زمان هم تاثیر مهمی در برگزاری این تورها دارد، یعنی به این شکل که زمان چندانی تا برگزاری آنها باقی نمانده باشد، اگر بخواهیم دقیق تر و شفاف تر برای شما توضیح دهیم به این صورت است که این تورها درست در فصل های لو سیزن بیشتر برگزار و توسط آژانس ها ارائه می شوند، حالا یعنی چی؟ سفر در دوران لو سیزن به معناست که شما مسافران و گردشگران تور مسافرتی سریلانکا کمترین قیمت ‌ها و خلوت ‌ترین جاذبه‌ های گردشگری را در این مقصد تجربه خواهید کرد و این برای خیلی ها ملاک سفر بشمار می رود؛ در ضمن لازم است بدانید که لو سیزن یا آف سیزن (Off-Season) زمانهایی در سال است که همیشه مورد استقبال مسافرانی بوده که به دنبال تورهای ارزان قیمت سری لانکا هستند.

تور سریلانکا لحظه آخری

در ابتدا پیشنهاد می کنیم گول این عبارت لحظه آخری را نخورید! چرا که به ندرت در طول سال این تورها به مشتریان آژانس های هواپیمایی معرفی می شود؛ چرا که تور لحظه آخری سریلانکا به این صورت است که در روزهای آخر گاها چند صندلی در پرواز یا چند اتاقی در هتل خالی باقی مانده است و این موضوع باعث می شود که آژانس ‌ها برای متحمل نشدن ضرر، این ظرفیت‌ های موجود را با قیمت کمتری به شما بفروشند؛ هر چه هم به زمان پرواز نزدیک‌ تر می شوند و ظرفیت خالی وجود داشته باشد قیمت آن از 30 تا 50 درصد پایین می آورند تا تمام آنها را به فروش برسانند. می‌ توان گفت اکثر علاقه مندان به سفر، این موضوع را می دانند و تلاششان این است که از تور لحظه آخری سریلانکا چارتر برای کاهش هزینه هایشان استفاده کنند. البته توجه داشته باشید هر آژانس مسافرتی که ادعای فروش تور ارزان و لحظه آخری سری لانکا را داشت، دال بر حقیقی بودن آن نیست! در بعضی مواقع آژانس ‌ها تور‌های ارزان و بی کیفیت خود را در قالب تور لحظه آخری ارزان قیمت به مسافران بی تجربه می ‌فروشند و این شما هستید که باید در انتخاب درست هوشمندانه رفتار کنید.

حمل و نقل عمومی در سریلانکا

در ابتدا مهم است بدانید که پروازهای داخلی در سریلانکا محدود هستند و به جای آن سیستم حمل و نقل عمومی و زمینی آن بسیار توسعه یافته است. قطار: علی رغم اینکه سرعت قطارهای سریلانکا به نسبت آهسته است اما جابجایی با قطار کمی بهتر از اتوبوس می باشد و محبوبیت بیشتری دارد. تقریبا هزینه اتوبوس و قطار با هم برابر بوده و نیز مناظر بسیار شگفت انگیزی در مسیرهای kandy-Ella، Nuwaea- Eliya، Colombo-Candy و Colombo-Galle وجود دارند. اتوبوس: کلا 2 نوع اتوبوس در سریلانکا فعالیت دارند: عمومی CTB و اتوبوس های بخش خصوصی که کرایه این 2 نوع اتوبوس ارزان و تقریبا برابر هم می باشد و نیز اگر بخواهید چمدان های خود را هم داخل اتوبوس ببرید، باید بلیط بار تهیه نمایید. تاکسی: کرایه تاکسی نیز از 60 تا 100 روپیه به ازای هر کیلومتر، متغیر می باشد و به طور مثال کرایه تاکسی در کلمبو برای مسیر 10 کیلومتری، حدودا 560 روپیه برایتان تمام می شود و برای مسیرهای کوتاه تاکسی های Tuk-Tuk بهترین انتخاب و تجربه ای جدید خواهند بود. کرایه ماشین: بی شک بهترین و راحتترین روش گشت و گذار در سریلانکا، کرایه ماشین (با راننده یا بدون راننده) باشد و به طور میانگین قیمت کرایه روزانه اتومبیل، 30 دلار بوده و این قیمت بر حسب نوع ماشین می تواند متغیر باشد.

حمل و نقل عمومی در سریلانکا

بهترین هتل های سریلانکا

هتل ‌های سریلانکا هتل‌ هایی با مناظر متنوع هستند که بعضی از آن ‌ها چشم ‌اندازی از اقیانوس را پیش روی شما قرار می دهد و بعضی دیگر مناظر دریاچه و طبیعت بکری را به شما هدیه می ‌دهند و خوشبختانه شما در تور سریلانکا با هتل‌ های متنوعی مواجه خواهید شد. کلمبو یکی از مقاصد گردشگری و از مهمترین شهر‌های سریلانکا بشمار می رود و البته شاید به اندازه‌ بسیاری از شهرهای ساحلی دیگر جهان، پرزرق و برق و مدرن نباشد، ولی بی شک ارزش سفر کردن را دارد و خاطرات شیرین و به یادماندنی را برای گردشگران خود به همراه دارد. ضمنا بهترین هتل ‌ها سریلانکا در شهر کلمبو قرار دارد؛ چرا که این شهر دیدنی یکی از زیباترین شهرهای سریلانکا بشمار می رود که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. اگر قصد سفر به سریلانکا و اقامت در پایتخت این کشور شهر کلمبو را دارید، می توانید بهترین هتل های کندی را رزرو کنید و نیز بسیاری از هتل‌ های سریلانکا در کنار اقیانوس قرار دارند و با ارائه مناظر خیره کننده دریا و شهر از اتاق های هتل، انتخاب مناسبی برای یک اقامت رویایی هستند.

بهترین هتل های سریلانکا

هتل های 5 ستاره و لوکس سریلانکا

  • هتل سینامون لیک ‌ساید (Cinnamon Lakeside)
  • هتل کینگزبری کلمبو (The Kingsbury Colombo)
  • هتل هیلتون کلمبو (Hilton Colombo Hotel)
  • هتل تپروبانا ریزورت آسیا لژر (Taprobana by Asia Leisure)
  • هتل سینامون گرند کلمبو (Cinnamon Grand Colombo)

امکانات هتل ها در سریلانکا

در ابتدا لازم است بدانید که در سریلانکا هتل های مختلف با امکانات و خدمات متنوعی وجود دارد و بنا به 3، 4 یا 5 ستاره بودن و یا سوئیت های ساحلی یا جنگلی، همگی دارای امکانات کاملا متفاوت با یکدیگر هستند. اگر ترجیح می دهید در هتل های رده بالا و لوکس سریلانکا اقامت داشته باشید، می توانید از امکاناتی همچون: صندوق امانات، فروشگاه، اینترنت وای‌فای رایگان، محل سیگار کشیدن، رستوران، پارکینگ، استخر روباز، سونا، اسپا، ماساژ، بار، تراس، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، خشکشویی، مرکز تجاری،‌ صندوق امانات، ‌فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان ‌ها، روزنامه، ترنسفر هواپیمایی، صرافی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، خدمتکار روزانه، چک این/چک اوت سریع، خدمات پرستاری کودک، آرایشگاه و... بهره مند شوید.
همچنین شما از خدماتی همچون مرکز اسپا Uluwatu، ماساژهای مختلف ، استودیوهای یوگا، باشگاه های ورزشی، استخر سرباز، اتاق بخار، سونا، زمین های تنیس، کلوپ و مرکز بازی های کودکان و نوجوانان، تیراندازی با کمان، زومبا، ایروبیک در آب، غواصی و قایقرانی در دریا، تورهای فرهنگی، کارگاه های هنری، اجرای رقص های سنتی و... نیز بهره مند می شوید.

امکانات هتل ها در سریلانکا

نحوه رزرو هتل در تور سریلانکا

در سایت نامی گشت، بدون دغدغه یا پرداخت هزینه اضافی، در چند دقیقه هتل مورد نظر خود را می توانید رزرو کنید. شما این امکان را دارید که در سامانه رزرواسیون آنلاین مجموعه ما شهر و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس قیمت و مشخصات هتل ها را مقایسه نمایید و بعد از اطمینان از انتخاب خود از طریق درگاه های بانکی با استفاده از کارت های عضو شتاب هزینه را به صورت پرداخت الکترونیکی پرداختتان را به سرانجام برسانید. بدین شکل به راحتی در کمترین زمان رزرو هتل خود را به صورت آنلاین انجام داده اید و نیز می توانید با پشتیبانی 24 ساعته آنلاین نامی گشت، آسان ترین و کم هزینه ترین روش رزرو هتل ارزان در سریلانکا را انتخاب کنید.

قیمت هتل در سریلانکا

هزینه اقامت در سریلانکا در هتل های ارزان بین 740 روپیه تا 4816 روپیه، هزینه اقامت در هتل‌های متوسط سریلانکا به طور میانگین حدود 27000 روپیه و هتل‌ های لوکس و مجلل بین 42000 تا 227000 روپیه است. این بازه گسترده قیمتی به دلیل تفاوت در شهر، موقعیت جغرافیایی، تعداد ستاره و امکانات و خدمات اقامتگاه ‌ها و هتل‌ ها است.

خدمات تور سریلانکا

خدماتی که در ادامه به شما اعلام می‌ شود، خدمات رایج تورهای سریلانکا می ‌باشد و ممکن است در هر پکیجی متفاوت باشد. خدمات رایج تورهای سری‌لانکا عبارتند از:

  • اقامت در هتل 4 ستاره به همراه صبحانه
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ترانسفر شهری
  • گشت شهری
  • راهنمای فارسی زبان
  • تور لیدر محلی
  • بیمه مسافرتی مطابق با تعداد روزهای اقامت در سری‌لانکا

راهنمای رزرو تور سریلانکا

شما علاقه مندان به تور ایران سریلانکا می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی این مقصد را از سامانه رزرواسیون آنلاین در صفحه اصلی نامی گشت خریداری نمایند. برای خرید تور سریلانکا شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.

تنها کافی است در قسمت پکیج مسافرتی سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پایانی یعنی رزرو تور مسافرتی کلمبو سریلانکا هدایت می شوید.

آژانس نامی گشت سالهاست به عنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای سریلانکا فعالیت می کند و خوشبختانه توانسته لیستی از بهترین و با کیفیت ترین پکیج های مسافرتی این مقصد جذاب را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و از مزیت های مجموعه نامی گشت نسبت به سایر آژانس ها می توان به این موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط خود گرفتید، تنها با چند کلیک ساده و به راحتی قادر به استرداد بلیط هواپیما خواهید بود و درست بعد از کنسلی بلیط، مبلغ بلیط هواپیما با کسر درصد کنسلی بلیط به حساب شما بازخواهد گشت و در آخر نامی گشت سفری لذت بخش و به یادماندنی را برای شما آرزومند است.

منبع: تور سریلانکا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
تور تابستان
پیوندهای روزانه
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه